z
Razpisi

Razpisi: od digitalnega medijskega zakupa do vavčerja za varstvo intelektualne lastnine

Objavljamo aktualne razpise javnega značaja v marketinško-komunikacijski dejavnosti.

Nacionalni inštitut za javno zdravje išče pomoč pri kreativni kampanji SOPA, vključno z digitalnim zakupom za ponovitev kampanje z ambasadorji SOPA – »Z alkohola nula živim zdravo do fula« (preroll video oglasi). Rok za prejem ponudb je 9. september 2024; več informacij o razpisu preberite TU.

Javna agencija Spirit sofinancira individualne nastope podjetij na mednarodnih sejmih v letih 2024-2028, da bodo lahko povečali možnost predstavitve izdelkov ali storitev mednarodni poslovni javnosti in s tem povečali možnosti poslovnega sodelovanja s tujimi partnerji v smislu večje mednarodne konkurenčnosti in večje stopnje internacionalizacije. Več o razpisu si preberite TU.

Javna agencija Spirit prav tako ponuja sofinanciranje aktivnosti tistih podjetij, ki želijo krepiti trženje blagovnih znamk na tujih trgih, pozicionirati končne produkte, se vključiti v globalne verige in podobno. Več o pridobivanju sredstev si preberite TU.

Slovenski podjetniški sklad ponuja vavčer za patente, modele ali znamke z namenom spodbuditi mikro, mala in srednje velika podjetja k varstvu intelektualne lastnine. Podjetjem bodo sofinancirali stroške, ki se nanašajo na prijavo, registracijo, širjenja v tujino, prevoda ipd. Več o vavčerju si preberite TU.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji