družbena omrežja
Vpogled

Ali so družbena omrežja novi Google?

Skoraj polovica (več kot 45 odstotkov) uporabnikov spleta redno uporablja družbena omrežja za raziskovanje blagovnih znamk. Še vedno pa je ena platforma daleč pred drugimi.

Instagram je vodilno družbeno omrežje za raziskovanje blagovnih znamk

Instagram, ki velja za eno od najbolj priljubljenih platform med uporabniki, po ugotovitvah najnovejše raziskave DataReportal zaseda prvo mesto za raziskovanje blagovnih znamk in izdelkov, pred Facebookom in TikTokom. Več kot 62 odstotkov uporabnikov Instagrama uporablja to platformo za iskanje informacij o znamkah, izdelkih in storitvah, ki so jim všeč ali jih zanimajo.

Čeprav Facebook ostaja vodilna platforma za oglaševalce in marketingarje, v letu 2023 nekoliko več kot 54 odstotkov uporabnikov Facebooka uporablja to platformo za spremljanje ali pridobivanje informacij o blagovnih znamkah in izdelkih. Sledi mu TikTok s 43 odstotki uporabnikov. Podoben odstotek imata tudi Pinterest in X, kjer približno tretjina aktivnih uporabnikov uporablja platformi za ta namen.

Po teh podatkih se prizadevanja podjetij za vlaganje v kampanje in aktivnosti na družbenih omrežjih za krepitev prepoznavnosti in povečanje prodaje obrestujejo. 

gr1

Manj razvite države vodijo pri uporabi družbenih omrežij za raziskovanje blagovnih znamk

Raziskava DataReportal ugotavlja, da so Nigerijci na vrhu seznama, saj kar 84 odstotkov uporabnikov spleta uporablja družbena omrežja za raziskovanje blagovnih znamk. Sledita Kenija s 76 odstotki in Gana s 74 %. Vse tri države so daleč nad svetovnim povprečjem.

Po drugi strani pa se najmanj uporabnikov iz Nizozemske in Južne Koreje obrača na družbena omrežja z namenom, da izvedo več o blagovni znamki ali njihovi ponudbi.

Družbena omrežja predstavljajo učinkovit in cenovno ugoden način doseganja širokega občinstva, grajenja odnosa s ciljno publiko in interakcije s (potencialnimi) kupci, ki ga doslej še nismo poznali. Takšen pristop je priljubljen, zlasti med mlajšimi uporabniki, zato vse več ljudi uporablja družbena omrežja za pridobivanje informacij o blagovnih znamkah in njihovi ponudbi.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji