Kje je vaše občinstvo? Povsod!
David Blinov, direktor podjetja The F Company, opozarja na napako, ki jo delajo mnogi marketingarji – osredotočajo se le na en kanal, medtem ko so njihovi uporabniki »povsod«.
»Vsem, ki menite, da vaše B2B-občinstvo ni na Instagramu, predstavljam najnovejše podatke. Zavedati se morate, da 99,9 % uporabnikov LinkedIna uporablja tudi druga družbena omrežja in da so B2B-odločevalci povsem običajni ljudje,« pravi.
Navaja, da je med uporabniki LinkedIna tudi:
▪️85,5 % uporabnikov Facebooka;
▪️85 % uporabnikov Instagrama;
▪️79 % uporabnikov YouTuba;
▪️63 % uporabnikov X-a;
▪️58 % uporabnikov Telegrama;
▪️51 % uporabnikov TikToka in
▪️23 % uporabnikov Reddita.
»Dejstvo pa je, da različni kanali potrebujejo različno vsebinsko strategijo. Na enem se lahko izobražujete, na drugem gradite blagovno znamko delodajalca, na tretjem pa poberete dobiček. Dosezite svoje občinstvo tam, kjer dejansko je. Ne tam, kjer mislite, da so,« še poziva David Blinov.
O trendih, podkrepljenih s statistiko in podatki, bo govora tudi na dogodku Dan_d, na katerem bo o tej temi govoril Francesco Collici iz podjetja Hootsuite. Program dogodka preverite na povezavi.