občinstvo
Vpogled

Kje je vaše občinstvo? Povsod!

David Blinov, direktor podjetja The F Company, opozarja na napako, ki jo delajo mnogi marketingarji – osredotočajo se le na en kanal, medtem ko so njihovi uporabniki »povsod«.

»Vsem, ki menite, da vaše B2B-občinstvo ni na Instagramu, predstavljam najnovejše podatke. Zavedati se morate, da 99,9 % uporabnikov LinkedIna uporablja tudi druga družbena omrežja in da so B2B-odločevalci povsem običajni ljudje,« pravi.

Navaja, da je med uporabniki LinkedIna tudi:

▪️85,5 % uporabnikov Facebooka;

▪️85 % uporabnikov Instagrama;

▪️79 % uporabnikov YouTuba;

▪️63 % uporabnikov X-a;

▪️58 % uporabnikov Telegrama;

▪️51 % uporabnikov TikToka in

▪️23 % uporabnikov Reddita.

tabela

»Dejstvo pa je, da različni kanali potrebujejo različno vsebinsko strategijo. Na enem se lahko izobražujete, na drugem gradite blagovno znamko delodajalca, na tretjem pa poberete dobiček. Dosezite svoje občinstvo tam, kjer dejansko je. Ne tam, kjer mislite, da so,« še poziva David Blinov.

O trendih, podkrepljenih s statistiko in podatki, bo govora tudi na dogodku Dan_d, na katerem bo o tej temi govoril Francesco Collici iz podjetja Hootsuite. Program dogodka preverite na povezavi.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji