ljfw
Vpogled

MM-ova mini anketa: Kako navdušeni smo Slovenci nad našim tednom mode?

Ta teden je bil v znamenju 10. jubileja Ljubljanskega tedna mode (LJFW). Zato nas je v tokratni anketi na Instagramu zanimalo, koliko modnih navdušencev je med MM-ovimi sledilci. 

Svoje sledilce smo povprašali, ali vedo, koliko let se že odvija teden mode, ki je te dni zaznamoval dogajanje v prestolnici,. 54 odstotkov vas je pravilno odgovorilo, da je letošnje že deseto leto. 23 odstotkov vas je ugibalo, da se LJFW letos odvija osmo leto, 15 odstotkov, da deveto, in 8 odstotkov, da šele šesto.

57 odstotkov naših sledilcev se ne udeležuje tovrstnih dogodkov, 43 odstotkov pa jih modne dogodke obožuje. 

Zanimalo nas je tudi, zakaj se tisti, ki se jih, udeležujejo modnih dogodkov. 50 odstotkov vas je odgovorilo, da zato, ker vas moda zanima, 40 odstotkov si jih od modnih dogodkov obeta spektakel, 10 odstotkov pa jih na tovrstne dogodke privabi druženje. 

Preverili smo tudi, katera tuja modna blagovna znamka ima po mnenju naših sledilcev najboljši marketing. 45 odstotkov vas meni, da je to Jacquemus s svojimi kreativnimi kampanjami, ki jih pripravljajo s pomočjo umetne inteligence in obogatene resničnosti. 27 odstotkov vas je glasovalo za Dior, 18 odstotkov za Chanel, 9 odstotkov pa za Balenciago. 

Chanel, Benedetti Life, Petja Zorec

Na LJFW smo o modnih znamkah, ki navdušujejo s svojim marketingom, povprašali tudi televizijsko voditeljico Danico Lovenjak, gledališko in televizijsko igralko Tino Gorenjak ter glasbenico Evo Pavli

»Chanel. Ker s svojo starostjo in tradicijo samo še pridobiva na vrednosti blagovne znamke. Starejši ko je, bolj je zaželen,« meni Lovenjakova. 

»Meni je najboljša blagovna znamka Matea Benedetti oziroma Benedetti Life,« pravi Gorenjakova. In dodaja: »Ne samo, da je izjemna v tem, kar počne, ampak je resnična vizionarka in ne samo modna oblikovalka.«

»V marketingu briljira Petja Zorec,« pravi Eva Pavli. »Veliko se povezuje z glasbeniki, z mladimi, skratka z raznoraznimi ljudmi. Mislim, da je resnično primer dobre prakse v slovenskem modnem prostoru.«

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji