kava
Vpogled

MM-ova mini anketa: Kako navdušeni ste nad kavo?

Kar 91 odstotkov naših sledilcev, ki je izpolnilo anketo na Instagramu, pije ta magični napitek.

1. oktobra je mednarodni dan kave, in sicer od leta 2015, ko so ga razglasili na svetovni razstavi Expo v Milanu. Poleg tega, da mednarodni dan kave vsako leto v ospredje postavlja ta priljubljeni napitek, opozarja tudi na pomen pravične proizvodnje, trgovine in odgovornega uživanja kave. 

Ob tej priložnosti nas je zanimalo, ali MM-ovi sledilci pijejo kavo. Kar 91 odstotkov uživa kavo, samo 9 odstotkov pa je takšnih, ki kave ne pije. 

V največji meri naši sledilci pijejo kavo z mlekom (51 odstotkov). 24 odstotkov ima najraje podaljšano kavo, 22 odstotkov espresso, 4 odstotki pa brezkofeinsko kavo.

Zanimalo nas je tudi, po kakšni kavi najraje posežejo. 39 odstotkov prisega na turško kavo, 29 odstotkov na kavo iz avtomata, 23 odstotkov ima najraje gostilniško, 9 odstotkov pa instant kavo.

Po podatkih Statističnega urada Republike Slovenije povprečen Slovenec doma porabi 3 kilograme kave na leto. Zato nas je za zanimalo še, ali ste uganili, koliko kave spijemo vsako leto. 60 odstotkov jih je prepričanih, da povprečen Slovenev letno potroši več kot 5 kilogramov kave, 30 odstotkov je ugotovilo pravilno količino, ki znaša 3 kilograme. Za 2 kilograma kave je glasovalo 8 odstotkov, za en kilogram pa 2 odstotka sledilcev. 

Slovenska gospodinjstva so za kavo in kavne nadomestke leta 2022 v povprečju namenila 125,85 evra. Za kilogram klasične kave v trgovini je bilo treba lani odšteti v povprečju 11,49 evra, za skodelico espressa v lokalu pa 1,63 evra. Cena kave v obeh oblikah je bila za približno desetino višja kot leto prej (klasična kava se je podražila za 10,8 odstotka, skodelica espressa pa za 10,1 odstotka). S povprečno mesečno neto plačo smo tako lahko lani kupili 126 kilogramov kave. Največ, 139 kilogramov, smo je lahko kupili leta 2021, najmanj, 36 kilogramov, pa leta 1991.

Iz Skupine MOL so nam ob mednarodnem dnevu kave sporočili, da se v regiji Srednje in Vzhodne Evrope Slovenci uvrščamo med največje ljubitelje kave. Na njihovih bencinskih servisih MOL in INA so namreč v zadnjem letu pripravili skoraj 4 milijone skodelic Fresh Corner kave. Njihova statistika porabe kave na bencinskih servisih je pokazala podobno kot naša anketa. Njihove stranke so največji ljubitelji kave z mlekom, po priljubljenosti pa ji sledita espresso in cappuccino.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji