MM-ova mini anketa: Radi imaMMo televizijo
Danes praznujemo svetovni dan televizije, zato smo pri MM-ovih sledilcih na Instagramu preverili, kakšne so njihove navade pri spremljanju tega pomembnega medija.
Svetovni dan televizije, ki ga je razglasila Organizacija združenih narodov, opozarja na pomen, ki ga ima ta medij na naša življenja. Ima namreč ključno vlogo pri obveščanju javnosti in je zanesljiv ter zaupanja vreden medij. Prav tako pa ustvarja trenutke, ki povezujejo generacije, spodbujajo dialog in skupne izkušnje med družbenimi skupinami.
Zato nas je zanimalo, koliko ur na dan naši sledilci preživijo pred televizijo. 39 odstotkov televizije na dnevni ravni ne gleda, 27 odstotkov pred TV-zaslonom preživi do 30 minut, 25 odstotkov med eno in dnema urama, 9 odstotkov pa več kot dve uri.
Največ, kar 74 odstotkov, MM-ovih sledilcev televizijo prižge zvečer, 23 odstotkov samo ob vikendih, 3 odstotki pa zjutraj.
Zanimalo nas je tudi, kaj na televiziji najraje gledate. 52 odstotkov vas je glasovalo za serije, 18 odstotkov za športne prenose, 17 odstotkov za poročila ter 13 odstotkov za filme.
Med slovenskimi vsebinami si v 32 odstotkih najraje ogledate serije, 23 odstotkov ima najraje resničnostne šove, 11 odstotkov slovenske filme in 35 odstotkov druge vsebine.