dand
Vpogled

MM-ova mini anketa: V pričakovanju Dneva_d

Še točno en teden nas loči od težko pričakovanega Dneva_d, ki postaja eden od pomembnejših marketinških dogodkov v Sloveniji. Zanimalo nas je, česa se najbolj veselite – poleg vrhunskih predavateljev, seveda.

Dogodka, ki bo 21. Marca v ljubljanskem Cineplexxu, se bo zagotovo udeležilo 56 odstotkov sodelujočih v naši anketi na Instagramu. 22 odstotkov vas je dejalo, da se o udeležbi še odločate, prav tako 22 odstotkov pa vas bo letos dogodek izpustilo.

Na vprašanje, kaj imate na tovrstnih dogodkih najraje, vas je 38 odstotkov odgovorilo, da so to zanimive študije primerov, 25 odstotkov vas je navdušenih nad predavanji tujih strokovnjakov, prav tako 25 odstotkov vas najbolj zanima mreženje, 12 odstotkov med vami pa je tistih, ki pa z največjim zanimanjem prisluhnete predstavitvi aktualnih trendov.

Ker bo na dogodku govora o družbenih omrežjih, nas je zanimalo, katero je vaše najljubše. Z naskokom je »zmagal« Instagram z 81 odstotki, sledita TikTok (11 odstotkov) in Facebook (8 odstotkov). Na odgovor LinkedIn ni kliknil nihče.

Eden od sklopov na Dnevu_d bo posvečen tudi vplivnostnemu marketingu, zato smo vas na koncu povprašali še o tem. Mnenja so bila kar deljena – 56 odstotkov vas meni, da je vplivnostni marketing vedno bolj aktualen, 44 odstotkov pa vas pravi, da vam gredo vplivneži »na živce«. 

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji