sm
Vpogled

Na družbenih omrežjih preživimo pet minut manj kot lani

Medtem ko je skupno število uporabnikov družbenih omrežij naraslo na najvišjo vrednost vseh časov, se je povprečni čas, ki ga preživimo na teh platformah, dejansko zmanjšal.

Smo potegnili črto pod čas, ki ga namenjamo družbenim omrežjem?

V preteklem letu se je skupno število uporabnikov družbenih omrežij povzpelo na 4,95 milijarde, kar predstavlja 61 odstotkov svetovnega prebivalstva. Po podatkih DataReportal* na družbenih omrežjih dnevno v povprečju preživimo dve uri in 24 minut, kar je pet minut manj kot prejšnje leto.

sm graf1

TikTok še vedno najpogosteje uporabljeno družbeno omrežje

TikTok ostaja najpogosteje uporabljena platforma v krajini družbenih omrežij s povprečno mesečno uporabo 33 ur in 28 minut, kar je deset ur več kot lansko leto. Drugo mesto zaseda YouTube, na katerem so uporabniki preživeli v povprečju 27 ur in 26 minut na mesec, tretje mesto pa Facebook, ki ga uporabniki uporabljajo znatno manj kot prejšnja leta.

Za razliko od Facebooka se je čas uporabe Instagrama občutno povečal, in sicer za skoraj štiri ure. Uporabniki Instagrama na platformi preživijo povprečno 15 ur in 50 minut na mesec, kar ga uvršča na četrto mesto. Sledi Twitter s štirimi urami in 52 minutami ali skoraj pol ure manj v primerjavi s prejšnjim letom.

sm graf2

Velike geografske razlike v času uporabe družbenih omrežij

Raziskava DataReportal je med drugim pokazala tudi to, da Nigerijci preživijo največ časa na družbenih omrežjih, v povprečju tri ure in 49 minut dnevno. Sledijo Brazilija, Kenija, Filipini in Južnoafriška republika, vsaka s približno tremi urami in pol dnevne uporabe.

V nasprotju z omenjenimi državami imajo Japonci najmanj zanimanja za družbena omrežja in so edina država s povprečnim časom uporabe, krajšim od ene ure. V povprečju prebirajo vsebine na družbenih omrežjih le 49 minut dnevno, kar je najkrajši čas na svetu.

(Vir: DataReportal, Digitalno poročilo 2023)

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji