donat
Aktualno

Donat med prvimi blagovnimi znamkami z lastnim trajnostnim poročilom

Blagovna znamka z več kot 110-letno tradicijo predstavlja svoje prvo samostojno trajnostno poročilo, v katerem so predstavljeni trajnostni cilji, aktivnosti in rezultati. Pri Donatu menijo, da s tem postavljajo nov standard za produktne blagovne znamke.

V Donatu so trajnostna prizadevanja razdelili na področja štirih ključnih stebrov: upravljanje, izdelki, ljudje in okolje.

Nadstandard med izdelčnimi blagovnimi znamkami

Atlantic Grupa, katere del je blagovna znamka Donat, sicer že od leta 2013 objavlja svoje trajnostno poročilo, ki je narejeno po GRI-standardih. Pri Donatu pa želijo še dodatno in bolj skrbno upravljati svoj trajnostni razvoj in o tem transparentno komunicirati. S tem postavljajo nadstandard med izdelčnimi blagovnimi znamkami.

»Prevzemamo trajnostno odgovornost za celoten življenjski cikel naših izdelkov, za katero smo izdelali analizo LCA (Life Cycle Assessment) za vsa pakiranja Donat. Naša prizadevanja za trajnostno poslovanje širimo na dobavitelje, obenem pa posebno skrb namenjamo ravnanju z odpadno embalažo,« je ob objavi prvega trajnostnega poročila blagovne znamke Donat povedala Darja Teržan, izvršna direktorica poslovnega področja Donat v Atlantic Grupi.

Ogljični odtis zmanjšali za 90 odstotkov

Od leta 2021 pri Donatu uporabljajo izključno plastenke iz 100-odstotno recikliranega polietilen tereftalata (rPET), hkrati pa so se v sodelovanju s partnerskim podjetjem Alpla, proizvajalcem plastenk, vključili v sistem krožnega gospodarstva na slovenskem trgu, saj v Sloveniji odkupijo celotno količino embalaže, ki je potrebna za izdelavo Donatovih plastenk. Donat je tako v primerjavi s proizvajalci, ki svoje izdelke prodajajo v običajnih plastenkah, zmanjšal ogljični odtis za 90 odstotkov. Za to potezo sta Donatu časnik Finance in Eko Sklad Slovenije lani podelila naziv okolju najbolj prijaznega postopka.

donat

Varovanje naravnega vira

Pomemben del prizadevanj trajnostnega razvoja je usmerjen v varovanje vira, kar pomeni, da se vsako leto izčrpa le toliko Donata, kolikor je naravnega prirasta. S tem so poskrbeli za maksimalno zaščito in varno obnavljanje vira vode. Posledično je letna količina naravne mineralne vode Donat omejena. Poskrbeli so tudi za modernizacijo procesov, ki vir mineralne vode dodatno zaščiti pred morebitnimi negativnimi vplivi med procesom odvzema vode ter med prenosom do polnilnice.

Ozaveščanje ljudi

Pomemben steber trajnostnega upravljanja blagovne znamke Donat predstavljajo ljudje, ki jih izobražujejo o pomenu zdrave prebave za celotno telo. V sodelovanju s strokovnjaki so razvili tri celostne vodene programe zdravja, in sicer Donat Detox, Donat Imuno in Donat Vital. Potrošnike želijo informirati, kako pomembna je zdrava prebava za zdravje celotnega telesa. Do danes je zdrave življenjske navade s pomočjo vodenih programov zdravja Donat osvojilo že preko 167 tisoč ljudi v šestih evropskih državah.

Trajnostno poročilo blagovne znamke Donat si lahko preberete TU.

 

 

 

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji