z
Aktualno

Futura DDB z novim sloganom in logotipom

Futura DDB je svojo zavezanost kreativnosti in učinkovitosti, ki jo je letos že 14-ič dokazala z nazivom agencije leta na SOF-u, povzela v novem pozicijskem sloganu: »The Power to Move«.

Novi pozicijski slogan »The Power to Move« povzema Futurino dolgoletno mantro in način dela, katerega rezultati so nagrajeni aktualni projekti, številne ikonične kampanje iz preteklosti in poslovni rezultati naročnikov. Slogan so pospremili tudi z osveženo grafično podobo.

Premiki na čustveni in poslovni ravni

Pri Futuri DDB razlagajo, da slogan v prevodu pomeni ganiti in premakniti. »Premikamo znamke, podjetja, trge in kulturo. Preden pa lahko kar koli premaknemo, moramo ljudi ganiti – se jih dotakniti na čustveni ranvni,« razložijo. Komunikacija je namreč le tako lahko učinkovita. »V 70-ih letih prejšnjega stoletja smo bili ljudje obdani z okoli 500, leta 2015 pa s približno 5.000 oglasnimi sporočili na dan. Številka se je od tega leta podvojila, zato smo ljudje v tem času razvili 'oglasno slepoto'. Če ne naslavljajo naših konkretnih bolečin, težav, strasti in situacij, ki jih doživljamo v določenem trenutku, vsebino ignoriramo. Potemtakem ignoriramo več kot 99 odstotkov oglasnih sporočil, ki nas obdajajo,« sodobno oglaševalsko okolje razlaga Gregor Firbas, direktor Future DDB.

z

Proti okoljskemu hrupu, ki ga ne zaznavamo več

Po njihovem mnenju to torej pomeni, da je treba ustvarjati vsebine, kampanje, sporočila, ki se ljudi dotaknejo na čustveni ravni. Šele potem lahko pričakujemo določen učinek, bodisi na ravni percepcije, nakupa, spremembe vedenja in podobno. »Ugotovitev, da ljudje 95 odstotkov svojih odločitev sprejmemo s čustvi, ni nova. A zdaj jo moramo prav zaradi komunikacijske zasičenosti toliko bolj upoštevati v oglaševanju. Če se naša vsebina ljudi ne bo dotaknila na čustveni ravni, bo le še del okoljskega hrupa, ki ga skoraj ne zaznavamo več,« utemeljuje Firbas. 

Kako novi slogan vpliva na delo z naročniki?

Soustanovitelj in solastnik Future DDB Vital Verlič pojasnjuje: »Pred 37-imi leti smo s prvim sloganom Future povedali, v kaj verjamemo in kako razmišljamo: 'Nihil est in intellectu, quod prius non fuerit in sensu – nič ni v razumu, kar ni prej v čutih oziroma čustvih.' To je bil izposojen izrek angleškega filozofa Johna Lockeja, ki smo ga zapisali na svoje vizitke. Potem smo desetletja živeli kot 'sovražniki povprečja' v želji po iskanju novega in nepredvidljivega zase in za svoje naročnike. Leta dela in rezultatov so nam dala samozavest, da lahko naša dela premikajo meje, so duhovita, inteligentna, relevantna in predvsem učinkovita. Smisel našega obstoja je ustvarjanje sprememb in veliki dosežki so rezultat velikih idej. Našo predanost presežkom, ki se ljudi dotaknejo in si jih zapomnijo, kaže tudi že 14. naziv agencije leta, pred tem naziv agencije tridesetletja in dejstvo, da so iz naše hiše prišle številne ikonične kampanje.«  Pri tem doda, da je bila Futura DDB od nekdaj osredotočena na rezultate in da že več kot 30 let živijo ta slogan.

Marko Vičič, soustanovitelj in solastnik Future DDB, pojasni, da agenciji članstvo v mreži DDB omogoča dostop do ogromno orodij, ki usmerjajo delo pri projektih in jih že od začetka vodijo v smeri učinkovitosti: »Če se izrazim z besedami slogana, nas usmerjajo tako, da ima kampanja na koncu velik potencial, da bo ljudi ganila in premaknila dojemanje znamke, posel, kulturo. Naša zavezanost ni samo nekaj, kar nam piše pod imenom, ampak naša dolgoletna zavezanost rezultatom, ki smo jo zdaj podkrepili še z delno prilagojenimi procesi.«

z

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji