zzz
Aktualno

Gráinne Wafer okronana za prvo evropsko marketingarko leta

Evropsko marketinško združenje (EMC) je za zmagovalko prvega izbora za evropskega marketingarja leta razglasila Gráinne Wafer, globalno direktorico za Beer, Guinness, Smirnoff in Baileys v družbi Diageo. 

Evropsko marketinško združenje je tekmovanje organiziralo v enajstih državah članicah, da bi priznalo in nagradilo izjemen prispevek vrhunskih marketinških strokovnjakov v regiji. Vsako združenje za marketing je predlagalo svoje nacionalne prvake marketinga, ki so šli skozi začetni postopek pregleda. Po prvem krogu formalnega izbirnega postopka je bilo izbranih 8 finalistov, ki predstavljajo evropsko marketinško smetano. Neodvisna strokovna žirija je opravila razgovore z vsakim od njih. Vsi razgovori so bili posneti, da bi zagotovili celovitost in doslednost postopka, pa jih je vsak sodnik ocenil neodvisno. 

Martin Huisman, predsednik žirije, je povedal, da je bilo tekmovanje izredno zahtevno. »Navsezadnje je vsak kandidat že zmagovalec v svoji državi. Kljub temu je žirija soglasno izbrala Gráinne Wafer, saj je nanje naredila ogromen vtis. Njene vodstvene lastnosti, prispevek k marketinški stroki in strokovno znanje na področju marketinga, ki se kaže v njenih pomembnih poslovnih dosežkih, so izjemni.« 

»Vloga vodilnih tržnikov še nikoli ni bila tako pomembna« 

Gráinne Wafer je ob prejemu nagrade povedala, da »vloga vodilnih marketingarjev še nikoli ni bila tako pomembna. Naša naloga je vnesti glas potrošnika v sejno sobo, zagotoviti usmerjanje in navdih za naša podjetja v okoljih, v katerih delujejo, ter uporabiti moč naših blagovnih znamk in našo vlogo pripovedovalcev zgodb, da oblikujemo družbo na bolje.« 

»Globlji pomen organizacije tega dogodka je očiten. Marketing je komercialno ključen in nenehno razvijajoč se poklic v vsakem gospodarstvu. EMC s tem, ko ustvarja to priložnost za predstavitev vrhunskih vodij marketinga, poudarja vznemirljivo poklicno pot, ki je na voljo mladim marketingarjem na začetku kariere, in jih spodbuja k ambicioznosti pri vsem, kar počnejo,« pa je razložil Ralf Strauss, predsednik Evropskega marketinškega združenja.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji