zzz
Aktualno

Gráinne Wafer okronana za prvo evropsko marketingarko leta

Evropsko marketinško združenje (EMC) je za zmagovalko prvega izbora za evropskega marketingarja leta razglasila Gráinne Wafer, globalno direktorico za Beer, Guinness, Smirnoff in Baileys v družbi Diageo. 

Evropsko marketinško združenje je tekmovanje organiziralo v enajstih državah članicah, da bi priznalo in nagradilo izjemen prispevek vrhunskih marketinških strokovnjakov v regiji. Vsako združenje za marketing je predlagalo svoje nacionalne prvake marketinga, ki so šli skozi začetni postopek pregleda. Po prvem krogu formalnega izbirnega postopka je bilo izbranih 8 finalistov, ki predstavljajo evropsko marketinško smetano. Neodvisna strokovna žirija je opravila razgovore z vsakim od njih. Vsi razgovori so bili posneti, da bi zagotovili celovitost in doslednost postopka, pa jih je vsak sodnik ocenil neodvisno. 

Martin Huisman, predsednik žirije, je povedal, da je bilo tekmovanje izredno zahtevno. »Navsezadnje je vsak kandidat že zmagovalec v svoji državi. Kljub temu je žirija soglasno izbrala Gráinne Wafer, saj je nanje naredila ogromen vtis. Njene vodstvene lastnosti, prispevek k marketinški stroki in strokovno znanje na področju marketinga, ki se kaže v njenih pomembnih poslovnih dosežkih, so izjemni.« 

»Vloga vodilnih tržnikov še nikoli ni bila tako pomembna« 

Gráinne Wafer je ob prejemu nagrade povedala, da »vloga vodilnih marketingarjev še nikoli ni bila tako pomembna. Naša naloga je vnesti glas potrošnika v sejno sobo, zagotoviti usmerjanje in navdih za naša podjetja v okoljih, v katerih delujejo, ter uporabiti moč naših blagovnih znamk in našo vlogo pripovedovalcev zgodb, da oblikujemo družbo na bolje.« 

»Globlji pomen organizacije tega dogodka je očiten. Marketing je komercialno ključen in nenehno razvijajoč se poklic v vsakem gospodarstvu. EMC s tem, ko ustvarja to priložnost za predstavitev vrhunskih vodij marketinga, poudarja vznemirljivo poklicno pot, ki je na voljo mladim marketingarjem na začetku kariere, in jih spodbuja k ambicioznosti pri vsem, kar počnejo,« pa je razložil Ralf Strauss, predsednik Evropskega marketinškega združenja.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji