h
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

Dve priznanji za inovativnost Telekomu Slovenije

V Telekomu Slovenije so prejeli dve priznanji za inovativnost Zbornice osrednjeslovenske regije pri Gospodarski zbornici Slovenije (GZS) za najboljše inovacije v regiji. Rešitev E-oskrba in vitalne funkcije je prejela zlato priznanje, rešitev za identifikacijo z biometrično osebno izkaznico na mobilnem telefonu pa srebrno priznanje. Rešitev E-oskrba in vitalne funkcije poleg oskrbe na daljavo vključuje tudi spremljanje vitalnih funkcij na domu. V sodelovanju z Univerzitetnim kliničnim centrom Ljubljana jo je razvila ekipa inovatorjev Telekoma Slovenije. Rešitev identifikacije z biometrično osebno izkaznico na mobilnem telefonu, ki je na voljo v okviru pametne denarnice VALÚ, pa sta razvili ekipi Telekoma Slovenije in podjetja SETCCE.

priznanji za inovativnost

Na fotografiji (z leve): Bojan Jurca, Peter Pustatičnik, Andrej Tomšič, Elena Nikolavčič (vsi iz Telekoma Slovenije), Aljoša Jerman Blažič (SECTCEE), Gregor Rakar, Ajda Brlec, Petra Nahtigal (vsi iz Telekoma Slovenije), Svetlana Šaljić (SETCEE) in Marjeta Pučko (Telekom Slovenije).

Marlesu srebrno priznanje Štajerske gospodarske zbornice za inovacije

Na tradicionalni podelitvi priznanj podravske regije za inovacije, ki jo organizira Štajerska gospodarska zbornica, je podjetje Marles prejelo srebrno priznanje za inovacijo Tehnologija za premostitev večjih razponov. Marles je priznanje prejel za tehnologijo WoodSpan, inovativno rešitev, ki združuje trajnostne gradbene prakse z visoko funkcionalnostjo in estetiko, kar predstavlja preboj v industriji lesenih montažnih hiš. Omogoča gradnjo velikih, odprtih bivalnih prostorov brez potrebe po kovinskih ojačitvah, kar prinaša številne prednosti za okolje in uporabnike.

Marles

SPORTO drvi proti 20. izvedbi

Organizatorji SPORTA, mednarodne konference o marketingu in sponzorstvih v športu, so sporočili prve podrobnosti o jubilejnem dogodku, ki bo 21. in 22. novembra 2024 v (S)Portorožu. SPORTO se na slovensko obalo vrača po petih letih, vse do sredine avgusta pa velja poletna (ugodnejša) cena kotizacije za letošnjo konferenco, ki bo veljala do sredine avgusta. Na dogodku bodo ob koncu prvega konferenčnega dne podelili tudi nagrade SPORTO Awards, v septembru pa načrtujejo izid nove številke SPORTO magazina.

SPORTO

A1 Slovenija končuje 4. sezono izobraževanj mladih o varni rabi interneta

Družba A1 Slovenija je tudi v letošnjem šolskem letu s projektom »Spletne brihte« osnovnošolce izobraževala o varni rabi interneta. Z brezplačnimi izobraževalnimi doživetji so v zadnjih treh letih z veščinami, znanjem in samozavestjo za varno življenje na spletu opremili skoraj 40.000 mladih. Po uspešnem projektu in velikem zanimanju šol, podjetje že razmišlja o nadgradnji programa.

Spar v sodelovanju z Zavodom YouSea ohranja biotsko raznovrstnost morja

V podjetju Spar Slovenija so sklenili sodelovanje z Zavodom YouSea, ki si prizadeva za zaščito slovenske obale, morja in biotske raznovrstnosti v njem ter za dolgoročno ohranjanje ribjih populacij in drugih organizmov. Skupaj bodo izvajali akcije čiščenja morskih travnikov v slovenskem morju, s čimer Spar podpira prizadevanja za ohranjanje biotske raznovrstnosti morja in krepi svojo trajnostno zavezo za boljši jutri.

YouSea

Foto: Borut Furlan 

Nova pridobitev za Slovenijo: postavitev 62-ih hitrih in ultra hitrih polnilnih mest

Merkur, največji tehnični trgovec v Sloveniji, in podjetje Plenitude, sta podpisala strateško partnerstvo za namestitev inovativnih polnilnih postaj za električna vozila pred trgovskimi centrih Merkur po vsej Sloveniji. Sporazum predvideva namestitev, izgradnjo in upravljanje 62 tehnološko naprednih hitrih in ultra hitrih polnilnih mest po vsej državi z namenom prispevati k razširitvi infrastrukture za električna vozila ter spodbujati trajnostno mobilnost v državi.

polnilnice

Tosama ob dnevu menstrualne higiene ruši tabuje in presega menstrualno revščino

V Tosami so predstavili projekt, poimenovan ZDRAVKO, ki naj pomaga rušiti tabuje.  ZDRAVKO je stenski podajalnik, v katerega so nameščeni vložki in tamponi, ženskam pa so v toaletnih prostorih ustanov, v katerih so zaposlene, na voljo brezplačno. Ponujajo ga javnim ustanovam in podjetjem, ki se zavedajo, da bi poleg toaletnega papirja in mila v sanitarijah morali biti na voljo tudi menstrualni izdelki, saj menstruacija ni izbira. 

Pri zasnovi ZDRAVKA so v ospredje postavili varnost uporabnic. Poskrbel bo za njihovo intimno zdravje, saj vsebuje neoporečne, visokokakovostne vložke in tampone znamke Jasmin iz naravnih materialov.

ZDRAVKO

Olimpijski in paralimpijski plakat Pariz 2024

Kot je v navadi že od olimpijskih iger v Riu leta 2016, je Olimpijski komite Slovenije v sodelovanju z Ministrstvom za kulturo RS, Zavodom za šolstvo RS, Zveze ŠIS-SPK in Europlakatom razpisal javni natečaj: Plakat olimpijskih in paralimpijskih iger 2024. Predstavniki partnerjev projekta so izbrali finaliste in zmagovalna dela v treh starostnih kategorijah: vrtci, osnovne šole in srednje šole. Zmagovalna dela in vsi finalisti bodo predstavljeni na plakatnih površinah družbe Europlakat pred in med olimpijskimi igrami v Parizu.

Pariz 20241

Pariz 20242

Pariz 20243

Obnova talnih cestnih oznak za varnost najmlajših udeležencev v prometu

Podjetje Helios TBLUS se je v duhu dobrega sodelovanja z Občino Domžale in s skrbjo za varnost najmlajših udeležencev v prometu, odzvalo na pobudo občine za izdelavo talnih cestnih oznak v okolici domžalskih osnovnih šol. Do začetka prihodnjega šolskega leta bodo talne cestne oznake izdelane še v okolici treh osnovnih šol.

Helios TBLUS

Foto: Marko Delbello Ocepek

Petrolova nagradna Igra vseh iger

Pri Petrolu zvestoba srečo veča, saj so v podjetju, v sodelovanju z agencijo Internavti, za člane svoje družine zvestobe pripravili prav posebno nagradno Igro vseh iger. Trajala bo do decembra, v njej pa bodo podarili 500 nagrad, med drugim tudi eko mobilno hiško Hosekra in vozilo Ford Tourneo Courier.

Igra vseh iger

DOBA Fakulteta okrepila položaj vodilne online fakultete v Sloveniji in JV regiji

Na DOBA Fakulteti so ponovno prejeli prestižni mednarodni certifikat EOCCS, ki ga podeljuje Evropsko združenje poslovnih šol – EFMD za kakovostno izvajanje online poslovnega izobraževanja. Kot pravijo, so s tem še dodatno okrepili položaj vodilne online fakultete v Sloveniji in JV regiji. »Navedeno tudi potrjuje, da svojim študentom še naprej zagotavljamo visokokakovosten spletni študij, ki dosega najvišje mednarodne standarde,« pravijo.

»Varna in zadovoljna«: Družbenoodgovoren projekt za ženske

Na portalu Zadovoljna.si pripravljajo sklop člankov o tem, kako opolnomočiti skupnost in kako ženskam vliti samozavest, da se znajo zaščititi tudi same. Ključni poudarki družbenoodgovornega projekta »Varna in zadovoljna« odpirajo pomembne tematike od nasilja v družbi do vzgoje in šolstva. Na enem mestu vas tako čakajo nasveti strokovnjakov, poučne praktične vaje samoobrambe in izpovedi številnih znanih Slovenk, ki so se tudi same že znašle v situacijah, ko se niso mogle otresti neprijetnih pogledov, kaj šele zasledovalcev.

 Varna in zadovoljna

»Prvak« v zaščiti pred soncem ISDIN na voljo tudi v Sloveniji

V načrtovanje poletnih dopustov sodi tudi nakup kozmetike za zaščito pred soncem. Španija, dežela vročega sonca, je domovina vodilne dermatološke kozmetike ISDIN, ustanovljene leta 1975 v Barceloni. Znamka je znana po svoji inovativnosti in visoki kakovosti izdelkov, ki so posebej oblikovani za zaščito in nego kože. ISDIN je ena najhitreje rastočih znamk, ki ima v svoji ponudbi 500 različnih izdelkov, njihove sončne kreme pa veljajo za »prvaka« v zaščiti kože pred soncem. Najdete jih v lekarnah in v spletni trgovini blagovne znamke.

ISDIN

Radio Capris napoveduje peto nadaljevanje največje poletne zabave na Obali

Peti Caprisov Boat Party by Heineken se bo zgodil 29. Junija 2024. Gre za edini tovrsten dogodek pri nas, ki ga ekipa najbolj poslušanega radia v slovenski Istri zdaj že tradicionalno organizira na morju pred Fieso. Radijci bodo tudi letos poskrbeli za odmeven žur, sproščeno poletno popoldne, odlična darila in pester program.  Celotno dogajanje bo predvajano v živo, tako da bodo lahko istočasno v ritmih plesne glasbe uživali vsi obiskovalci in tudi tisti, ki bi želeli dogajanje spremljati s kopnega.

Radio Capris

Foto: Jaka Ivančič

V Europarku bodo tudi letos gostili povorko folklornih skupin

Europark Maribor bo kmalu spet poln barv, glasbe, plesa in veselja. Velika parada folklornih skupin, ki nastopajo na mariborskem Folkartu, bo namreč zadnji junijski petek že tradicionalno obiskala največjo nakupovalno destinacijo severovzhodne Slovenije. Obeta se dogodek, obarvan s svetovno tradicijo, ki jo bodo predstavile številne skupine iz različnih držav sveta.

Folkart

Praznik arhitekturne odličnosti in inovativnosti

Konec maja so pri Paideia Events organizirali Life Challenge Awards, podelitev nagrad arhitekturnih odličnosti, na katerem je bilo 500 gostov iz vse Evrope. Dogodek Baumit Life Challenge 2024 opisujejo kot praznik arhitekturne odličnosti in inovativnosti. Predstavili so izjemne stavbe, zanimive arhitekturne pristope in načine gradnje – od avantgardnih struktur do trajnostnih konceptov, vsak projekt pa je prikazal neomejene možnosti, ki jih ponuja sodobna arhitektura.

Baumit

Foto: Žiga Intihar

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Naši avtorji