m
Aktualno

Na Zlati boben prihajata Guy Wieynk in Kentaro Kimura

Na 30. izvedbi Zlatega bobna bodo lahko obiskovalci med drugimi prisluhnili tudi dvema svetovno znanima marketinškima strokovnjakoma.

Oder Zlatega bobna bo gostil Guya Wieynka, globalnega izvršnega direktorja skupine AnalogFolk Group, predsednika One-Channel žirije na tekmovanju in strokovnjaka za rast agencij in izkoriščanje digitalnih kanalov za doseganje merljivih rezultatov.

Od leta 2019 vodi mednarodno rast pri agenciji AnalogFolk, leta 2021 pa je prevzel vodstvo tudi kot izvršni direktor skupine AnalogFolk Group, napredne marketinške in tehnološke sile, ki naročnikom in družbi utira pot v pametnejšo prihodnost. Na predavanju bo spregovoril o ustvarjalnem talilnem loncu vzhodne Evrope in obiskovalce pozval k inkluzivnosti v umetnosti ter transformativni moči kreativnosti za ustvarjanje svetlejše prihodnosti.

Na oder pa bo stopil tudi Japonec Kentaro Kimura, mednarodni izvršni kreativni direktor in korporativni direktor podjetja Hakuhodo ter predsednik Omni-Channel žirije na tekmovanju. Kentaro je kot soustanovitelj butične agencije Hakuhodo Kettle pomagal revolucionirati oglaševanje za prestižne blagovne znamke, kot so Toyota, Sony in Google. Danes pri podjetju Hakuhodo vodi mednarodne kreativne ekipe ter z njimi neprestano premika meje inovacij. V svoji karieri je osvojil več kot 100 nagrad, med drugim 8 velikih nagrad na kanskih levih, D&AD, One Show, Clio, ADFEST, AD STARS, in Spikes Asia. Kot govorca, predsednika ali člana žirije so ga povabili na praktično vse pomembne globalne in regionalne marketinške festivale po vsem svetu.

Kentaro se bo na Zlatem bobnu poglobil v kompleksnost sodobnih izzivov, s katerimi se soočajo naročniki in družba, in podal nekaj praktičnih nasvetov, kaj storiti, ko univerzalne rešitve ne delujejo več.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji