Televizijski program Brio z novo podobo
V medijski hiši Pro Plus so osvežili podobo priljubljenega ženskega kanala.
Program, na katerem najpogosteje predvajajo serije, resničnostne šove, romantične ali kriminalne zgodbe, ima novo podobo in spored. »BRIO je zaradi doseganja točno določene ženske ciljne skupine privlačen tematski kanal za oglaševalce, tudi za tiste manjše in bolj specifične. Program namreč dosega zavidljivo prvo mesto v gledanosti med ženskami, starimi med 18 in 54 let,« pravi Aljaž Krese, namestnik direktorja trženja v Pro Plus.
Maša Potokar, urednica BRIO, k temu dodaja: »Nova preobleka je prinesla živahen spored tako novejših kot zimzelenih vsebin. Vemo, da so našim gledalcem všeč dobre kriminalne serije, zato jih bomo čim dlje razvajali s serijo Zločinski um, za smeh in sprostitev pa bodo poskrbeli resničnostni šovi in dobri sitcomi.«