x
Diggit

Daktela zdaj tudi na slovenskem trgu

Daktela, eden od vodilnih evropskih ponudnikov informacijskih rešitev za kontaktne centre in podporo strankam, po novem svoje storitve Daktela 6.0 v oblaku ponuja tudi slovenskim podjetjem in javnim ustanovam.

Ena od vodilnih evropskih programskih storitev v oblaku za obvladovanje večkanalne komunikacije v kontaktnih centrih in službah za podporo strankam je vstopila na slovenski trg. Kot pravijo v Dakteli, prinašajo najsodobnejše digitalne tehnologije in poslovne prakse za vodenje in izvajanje komunikacijskih dejavnosti za podporo strankam pri nudenju storitev ter trženju, prodaji in poprodajnih aktivnostih. Njihove storitve za večkanalno komunikacijo in vodenje kontaktnih centrov uporablja več kot tisoč podjetij po vsej Evropi, kot so Muziker, Notino, Eyerim, Heureka in Mall Group.       

»Nenehno izboljševanje izkušnje strank je vse bolj v ospredju razvoja slovenskih organizacij, tako podjetij kot tudi javnih ustanov. Zavedajo se, da delujejo v spletu globalne ponudbe in digitalizacije, ki odpravljata meje in razdalje pri ponujanju, nakupovanju in uporabi izdelkov in storitev,« je povedal Domen Copič, vodja Dakteline pisarne v Ljubljani. Kot dodaja Copič, je njihova glavna konkurenčna prednost v tem, da uporabnikom zagotavljajo kakovostno oskrbo strank preko vseh razpoložljivih komunikacijskih kanalov, ne glede na to, ali gre za govorno komunikacijo, e-pošto, sporočila SMS, spletni klepet in družbena omrežja ali digitalne storitve za spletno in mobilno komunikacijo.

Njihova rešitev v oblaku nudi tudi spremljanje, analiziranje in poročanje o delovanju ekipe kontaktnega centra preko vseh uporabljenih komunikacijskih kanalov. Z optimizacijo in preglednostjo delovnih procesov v kontaktnem centru organizacije lažje dosegajo zadovoljstvo strank in ohranjajo ugled na trgu, saj lahko z enako veliko ekipo odgovarjajo na povečevanje obsega komunikacije in razvijejo dodatne komunikacijske kanale, se pravočasno okrepijo z dodatnimi človeškimi viri in kompetencami ter uvedejo sodobne avtomatizirane podporne storitve, še pojasnjujejo pri Dakteli.

Intervju

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

z
25. 10. 2024

Aljoša Bagola predstavlja novo knjigo Ne! je moč. Njegov pronicljiv slog, povezan z…

Dokopati se želim do vzgibov, ki so pogosto tihe prepreke do srečnejšega in polnejšega življenja, in del mene, ki želi rasti in napredovati, si pri…

Petra Krulc
23. 10. 2024

Sogovornica nam je v intervjuju razkrila, kako gleda na svoje pretekle izzive, kaj jo je…

Najbolj učinkovite in kreativno presežne ideje namreč vedno temeljijo na izjemni strategiji, v tem duhu pa skušam usmerjati tudi Futurin podmladek.

Naši avtorji