Big Bang UAU
Agencija za interaktivne storitve Renderspace je skupaj z agencijo Pristop na novo opredelila položaj znamke Big Bang in na podlagi poglobljenih uvidov o uporabnikih ustvarila dolgoročno platformo.
Big Bang
Kratek opis akcije: Platforma v ospredje postavlja navdušenje nad vsakodnevno uporabo naprav. »Za dolgoročno sodelovanje smo se odločili najprej zaradi strateškega pristopa in šele nato zaradi kreativnih rešitev,« pravijo v Big Bangu in dodajajo, da jih je izbrani partner prepričal z razumevanjem, da ne želijo »le« kampanje, ampak dolgoročno komunikacijsko platformo, ki izhaja iz podatkov in jo bodo lahko razvijali še naprej tudi po izteku oglaševalske akcije. Snovanje platforme se je začelo z obogatitvijo že obstoječih kvantitativnih podatkov z digitalno analitiko, poglobljeno analizo družbenih omrežij, iskalnih nizov in dodatnimi kvalitativnimi metodami zbiranja podatkov. Podatki so tako postali temelj za poznavanje ciljnih skupin, snovanje sporočil, izbor kanalov in delitev sredstev med njimi.
»Rezultat je spoznanje, da je tehnologija več kot zgolj sesalniki, mešalniki in telefoni. So podaljški nas samih. Včasih nam olajšajo opravilo, ga popestrijo ali nas preprosto pustijo odprtih ust. Čeprav je odrazov navdušenja toliko, kolikor je ljudi, je vsem skupno, da so preprosto 'uau'. Prav to je postalo osnovna pozicija blagovne znamke Big Bang, ki je narekovala poimenovanje obnašanja, ki za zdaj še nima ustreznih izrazov. Ker ima navdušenje vsak dan več imen, se bo komunikacija z vedno novimi besedami nadaljevala in dopolnjevala na družbenih omrežjih, dogodkih, v katalogih in na drugih kanalih,« so povedali v Big Bangu.
Predstavniki naročnika: Anja Damjanovič, Nika Grašič, Jana Pretnar, Tanja Gerkman, Uroš Sedej in Matjaž Butara
Direktorja projekta v agenciji: Žiga Gliha in Žiga Vraničar
Vodja projekta v agenciji: Eva Gradišar
Strateginji: Živa Prelog in Eva Šterk
Kreativni direktor: Blaž Vuk
Tekstopisca: Peter Zabret in Blaž Vuk
Umetniški direktor: Matija Kocbek
Oblikovalci: Matija Kocbek, Barbara Podlogar in Lenart Slabe
Digitalni strateg: Benjamin Rančič
Video produkcija: Studio 7
Režiser: Mark Pirc
Postprodukcija: Nuframe
Zvok: Moraus studio
Fotograf: Matic Kremžar
Medijska agencija: Media Publikum
Vodja spletnih medijskih projektov: Miha Kocjančič
Medijska načrtovalka: Nataša Češnovar