BIG BANG UAU
Opaženo

Big Bang UAU

Agencija za interaktivne storitve Renderspace je skupaj z agencijo Pristop na novo opredelila položaj znamke Big Bang in na podlagi poglobljenih uvidov o uporabnikih ustvarila dolgoročno platformo.

Kratek opis akcije: Platforma v ospredje postavlja navdušenje nad vsakodnevno uporabo naprav. »Za dolgoročno sodelovanje smo se odločili najprej zaradi strateškega pristopa in šele nato zaradi kreativnih rešitev,« pravijo v Big Bangu in dodajajo, da jih je izbrani partner prepričal z razumevanjem, da ne želijo »le« kampanje, ampak dolgoročno komunikacijsko platformo, ki izhaja iz podatkov in jo bodo lahko razvijali še naprej tudi po izteku oglaševalske akcije. Snovanje platforme se je začelo z obogatitvijo že obstoječih kvantitativnih podatkov z digitalno analitiko, poglobljeno analizo družbenih omrežij, iskalnih nizov in dodatnimi kvalitativnimi metodami zbiranja podatkov. Podatki so tako postali temelj za poznavanje ciljnih skupin, snovanje sporočil, izbor kanalov in delitev sredstev med njimi.

»Rezultat je spoznanje, da je tehnologija več kot zgolj sesalniki, mešalniki in telefoni. So podaljški nas samih. Včasih nam olajšajo opravilo, ga popestrijo ali nas preprosto pustijo odprtih ust. Čeprav je odrazov navdušenja toliko, kolikor je ljudi, je vsem skupno, da so preprosto 'uau'. Prav to je postalo osnovna pozicija blagovne znamke Big Bang, ki je narekovala poimenovanje obnašanja, ki za zdaj še nima ustreznih izrazov. Ker ima navdušenje vsak dan več imen, se bo komunikacija z vedno novimi besedami nadaljevala in dopolnjevala na družbenih omrežjih, dogodkih, v katalogih in na drugih kanalih,« so povedali v Big Bangu.

 

bigbang1

bigbang2

bigbang3

bigbang4

Predstavniki naročnika: Anja Damjanovič, Nika Grašič, Jana Pretnar, Tanja Gerkman, Uroš Sedej in Matjaž Butara 

Direktorja projekta v agenciji: Žiga Gliha in Žiga Vraničar

Vodja projekta v agenciji: Eva Gradišar

Strateginji: Živa Prelog in Eva Šterk

Kreativni direktor: Blaž Vuk

Tekstopisca: Peter Zabret in Blaž Vuk

Umetniški direktor: Matija Kocbek

Oblikovalci: Matija Kocbek, Barbara Podlogar in Lenart Slabe

Digitalni strateg: Benjamin Rančič

Video produkcija: Studio 7

Režiser: Mark Pirc

Postprodukcija: Nuframe

Zvok: Moraus studio

Fotograf: Matic Kremžar

Medijska agencija: Media Publikum

Vodja spletnih medijskih projektov: Miha Kocjančič

Medijska načrtovalka: Nataša Češnovar

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji