lasko
Opaženo

Laško 0,0

V sodelovanju z agencijo Luna \TBWA se Pivovarna Laško predstavlja s komunikacijsko akcijo za brezalkoholno pivo, ki stremi k razbijanju mitov o brezalkoholnem pivu.

Kratek opis akcije: Pivovarna Laško je v leto 2020 vstopila z inovacijo, in sicer z brezalkoholnim pivom Laško 0,0. »Ta vsebuje 100 % Laško značaja in 0 % alkohola, kar pomeni, da lahko v njem uživajo vsi tudi takrat, ko ne morejo ali ne želijo uživati alkohola,« pojasnjujejo.

Komunikacijska akcija z zabavnimi slogani, kot so »Pivce z značajem za pivce z značajem«, »Če je videti kot legendarno pivo, ima okus po legendarnem pivu … je legendarno pivo« in »Zlatorog je stvar okusa, ne alkohola« pozicionira Laško 0,0 kot povsem enako Laško izkušnjo, le brez alkohola.

Akcija vključuje televizijske oglase, zunanje, tiskano in spletno oglaševanje, sponzorske aktivacije ter mrežo stojal za kolesa po vsej državi, ki specifično nagovarjajo kolesarje. Vsak od materialov nosi poseben, kontekstualno umeščen nagovor, ki v stilu Laško 0,0 razbija mite o brezalkoholnem pivu ter ponuja varno in legendarno Laško izkušnjo.

lasko 2

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, sponzorske aktivacije, oglaševanje na prodajnem mestu, tiskovna konferenca, interno komuniciranje, degustacije

Predstavniki naročnika: Urban Kramberger, Maja Mežan in Patricija Kodrič

Vodji projekta: Nace Tomc in Urška Cerar

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska: Medeja Kraševec

Umetniški direktor: Ljubo Bratina

Oblikovalec: Miha Feguš

Komunikacija na družbenih omrežjih: Jan Omahen

Odnosi z javnostmi: Patricija Premrov

Produkcijska hiša: NuFrame

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji