Laško 0,0
V sodelovanju z agencijo Luna \TBWA se Pivovarna Laško predstavlja s komunikacijsko akcijo za brezalkoholno pivo, ki stremi k razbijanju mitov o brezalkoholnem pivu.
Pivovarna Laško Union
Kratek opis akcije: Pivovarna Laško je v leto 2020 vstopila z inovacijo, in sicer z brezalkoholnim pivom Laško 0,0. »Ta vsebuje 100 % Laško značaja in 0 % alkohola, kar pomeni, da lahko v njem uživajo vsi tudi takrat, ko ne morejo ali ne želijo uživati alkohola,« pojasnjujejo.
Komunikacijska akcija z zabavnimi slogani, kot so »Pivce z značajem za pivce z značajem«, »Če je videti kot legendarno pivo, ima okus po legendarnem pivu … je legendarno pivo« in »Zlatorog je stvar okusa, ne alkohola« pozicionira Laško 0,0 kot povsem enako Laško izkušnjo, le brez alkohola.
Akcija vključuje televizijske oglase, zunanje, tiskano in spletno oglaševanje, sponzorske aktivacije ter mrežo stojal za kolesa po vsej državi, ki specifično nagovarjajo kolesarje. Vsak od materialov nosi poseben, kontekstualno umeščen nagovor, ki v stilu Laško 0,0 razbija mite o brezalkoholnem pivu ter ponuja varno in legendarno Laško izkušnjo.
Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, sponzorske aktivacije, oglaševanje na prodajnem mestu, tiskovna konferenca, interno komuniciranje, degustacije
Predstavniki naročnika: Urban Kramberger, Maja Mežan in Patricija Kodrič
Vodji projekta: Nace Tomc in Urška Cerar
Kreativni direktor: Janez Rakušček
Tekstopiska: Medeja Kraševec
Umetniški direktor: Ljubo Bratina
Oblikovalec: Miha Feguš
Komunikacija na družbenih omrežjih: Jan Omahen
Odnosi z javnostmi: Patricija Premrov
Produkcijska hiša: NuFrame