z
Opaženo

LEONE: Let's go nuts!

Agencija Rubikon GRAL nadaljuje niz uspešnih oglaševalskih kampanj za blagovno znamko LEONE.

Kratek opis akcije: Ko je govora o sladoledu, določeni ljudje prisegajo na klasiko, drugi pa si želijo nekaj drugačnega, inovativnega in posebnega. Slednji bi morali poskusiti LEONE sladoled. Slovenska blagovna znamka sladoleda iz Ajdovščine je tik pred poletjem predstavila nov sladoled z okusom arašida, Let’s go Nuts. Ajdovski sladoledi tudi z novim okusom dokazujejo, da se LEONE čarovnija in nepričakovani plesni gibi lahko zgodijo na povsem običajnih mestih.

z

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, tiskani mediji, pristajalna stran, družbena omrežja, spletno oglaševanje, POS material in nagradna igra.

Predstavnici naročnika: Jana Lenščak in Iris Kavčič

Vodja projekta v agenciji: Tara Urbančič

Kreativni direktor: Gregor Graf

Idejna zasnova in tekstopisec: Denis Pucelj

Režiserka: Maja Šest

Oblikovalka: Lili Geček

Glasbena podlaga: Damjan, Jović, Dravle Records

Medijska agencija: Media Publikum in INSMEDIA

Čas trajanja akcije: maj - avgust 2024

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji