beletrina digital
Opaženo

Potopite se v svet vsebin, polnih navdiha

V agenciji SHIFT so za blagovno znamko Beletrina Digital ustvarili novo oglaševalsko akcijo, ki ljudi vabi, da se potopijo v svet poglobljenih vsebin.

Kratek opis akcije: Beletrina je v poletje vstopila s svežo multimedijsko platformo Beletrina Digital. Prva tovrstna platforma na svetu na enem mestu združuje vsebine iz različnih tokov: od e-knjig, zvočnih knjig, filmov, podkastov in drugih videooddaj ter prispevkov. Predstavitev platforme je v sodelovanju z agencijo SHIFT »zapakirala« v poglobljeno komunikacijsko kampanjo, katere obraz je Alenka Artnik – slovenska rekorderka v potapljanju na vdih, ki globine pozna bolje kot kdor koli drug. Med skokom in potopom jo lahko spremljamo na vseh komunikacijskih gradivih, ki z unikatnim vizualnim jezikom ljudi vabijo, da se predajo navdihujočim vsebinam.

Poleg spletnega oglaševanja, oglaševanja na družbenih omrežjih, odnosov z javnostmi in zunanjega oglaševanja kampanjo bogati tudi radijski oglas, ki z vedno globljim glasom ljudi nagovarja, da obiščejo Beletrino Digital in se potopijo v morje vsebin.

Elementi akcije: spletno oglaševanje, družbena omrežja, zunanje oglaševanje, radio, odnosi z javnostmi

Predstavniki naročnika: Alma Čaušević Klemenčič, Eva Kučera Šmon in Rok Klemenčič

Direktorica digitalnih projektov: Teja Rajšp

Kreativni direktor: Luka Bajs

Tekstopisci: Monika Habjanič, Sara Grmek in Luka Bajs

Umetniški direktor: Andraž Grulja 

Fotograf in režiser: Aljoša Rebolj

Produkcijska hiša: Studio Bomba

Učinkovitostno oglaševanje: Dimitar Manov

Upravljanje družbenih omrežij: Klara Filip

Odnosi z javnostmi: Kreativna baza

Medijski agenciji: SHIFT in Media Publikum

Razvoj platforme: Studio Trampolin

Trajanje akcije: od 28. maja do 11. julija 2024

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji