Praznujemo zaupanje
Lidl Slovenija je v sodelovanju z agencijo Pristop pripravil praznično oglaševalsko akcijo, s katero želijo svoje kupce in vse ostale spomniti na eno najpomembnejših sestavin dobrih medosebnih odnosov – na zaupanje.
Lidl Slovenija
Kratek opis akcije: »Zaupanje nas povezuje in združuje, tako kot prazniki, zato je pomembno, da ga praznujemo v družbi tistih, ki nam vedno stojijo ob strani. Zaupati pomeni, da se lahko obrneš na nekoga v vsakem trenutku. Zaupanje je vredno praznovati, zato nas kot življenje, ki je vrtiljak skupnih trenutkov, zavrti tudi televizijski oglas. V njem se vse vrti – od glavnih protagonistov do kamere. Vrtijo se čustva, sreča ter predvsem zaupanje v skupnih trenutkih, ki jih delimo med seboj,« pravijo v Lidlu Slovenija, kjer letos ne praznujejo samo praznikov. S komunikacijsko platformo »Praznujemo zaupanje« se kupcem zahvaljujejo za vsakodnevno izbiro in zaupanje. To je namreč tisto, kar po njihovem mnenju največ šteje. Vsi majhni trenutki, vredni praznovanja. Zato bo tudi letos Lidl Slovenija del dobička od prodaje izdelkov Deluxe namenil Univerzitetnemu rehabilitacijskemu centru Soča za nakup naprave za vadbo pacientov na URI Soča.
Elementi akcije: televizijski, tiskani in spletni oglasi, zunanje oglaševanje, družbena omrežja, dogodki
Predstavniki naročnika: Tanja Dimitrova, Špela Kregar, Miha Horvat, Robert Gornik, Nina Plantan, Tina Cipot, Valentin Bufolin in Anita Srac
Direktorica projekta: Nina Usnik
Vodja projekta: Eva Gradišar
Asistentka vodje projekta: Tjaša Vehovec
Kreativni direktor: Dominik Bagola
Snovalca: Tjaša Derstvenšek in Jernej Vrečar
Umetniška direktorica: Martina Kokovnik Hakl
Oblikovalec: Lenart Slabe
Izvedbena oblikovalca: Samo Jarc in Nejc Vernik
Režiser: Peter Bratuša
Produkcijska hiša: Felina Films
Fotograf: Ciril Jazbec
Trajanje akcije: od novembra 2019 do januarja 2020