Prebudi zmaja v sebi
Agencija Yootree je za Ljubljanski grad pripravila oglaševalsko akcijo, ki obiskovalce vabi, naj se za nekaj dni v letu prepustijo vzdušju Zmajevega festivala in zmajevega mesta.
Ljubljanski grad
Kratek opis akcije: Kreativna ideja akcije predstavlja meščane, obiskovalce in nastopajoče, ki zaradi festivala v zmajevem mestu že kažejo simptome zmajske preobrazbe.
Elementi akcije: zunanje oglaševanje, komuniciranje na družbenih omrežjih in digitalno oglaševanje
Predstavnice naročnika: Simona Kokalj, Maja Pangršič in Petra Podgoršek
Direktorica projekta v agenciji: Petra Trontelj Pečnik
Asistentka vodje projektov: Nina Babič
Kreativni direktor: Tomaž Apohal
Tekstopisca: Živa Munih in Tomaž Apohal
Umetniški direktor: Ivor Bogunić
Oblikovalka: Neža Pavrič
Maska: Nastja Vodenik
Fotograf: Miha Kolar
Trajanje akcije: avgust – september 2019