zmaj
Opaženo

Prebudi zmaja v sebi

Agencija Yootree je za Ljubljanski grad pripravila oglaševalsko akcijo, ki obiskovalce vabi, naj se za nekaj dni v letu prepustijo vzdušju Zmajevega festivala in zmajevega mesta.

Kratek opis akcije:  Kreativna ideja akcije predstavlja meščane, obiskovalce in nastopajoče, ki zaradi festivala v zmajevem mestu že kažejo simptome zmajske preobrazbe.

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, komuniciranje na družbenih omrežjih in digitalno oglaševanje

Predstavnice naročnika: Simona Kokalj, Maja Pangršič in Petra Podgoršek

Direktorica projekta v agenciji: Petra Trontelj Pečnik

Asistentka vodje projektov: Nina Babič

Kreativni direktor: Tomaž Apohal

Tekstopisca: Živa Munih in Tomaž Apohal

Umetniški direktor: Ivor Bogunić

Oblikovalka: Neža Pavrič

Maska: Nastja Vodenik

Fotograf: Miha Kolar

Trajanje akcije: avgust – september 2019

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji