Produktna oglaševalska akcija Generali
Po obsežni oglaševalski akciji ob združitvi zavarovalnic Adriatic Slovenica in Generali, slednja nadaljuje komunikacijo s svojo novo pozicijo »Zaupaj v svojo pot«. Na agenciji Pristop so tokrat pripravili še produktne izpeljave komunikacije.
Generali zavarovalnica
Kratek opis akcije: Akcija še naprej vzpodbuja posameznike, naj si poti do svojih ciljev zaupajo in se obdajo z ljudmi in partnerji, ki jih razumejo in podpirajo. Zavarovalnica Generali v produktni oglaševalski akciji tako predstavlja vrsto zavarovanj z izpostavljenimi prednostmi, ki pomagajo porabnikom ob vzponih in padcih, ki so prav tako del življenja. Med izpostavljenimi produkti so zavarovanja za avto, življenjsko zavarovanje, zdravstveno zavarovanje, zavarovanje za dom in investicije. »Še vedno ostajamo pri zgodbi dekleta, ki je na svoji poti premagalo vse ovire in s svojo predanostjo ter podporo najbližjih doseglo uspeh. Pod okriljem leva,« so še povedali za MM.
Elementi akcije: televizijski oglas, spletni materiali (pasice, oglasni prevzem)
Medijska agencija: Media Publikum
Predstavnica naročnika: Svjetlana Almaš
Kreativni direktor: Aljoša Bagola
Vodja projekta v agenciji: Tea Rojec
Asistentka vodje projekta: Maja Sitar
Tekstopisca: Aljoša Bagola in Peter Zabret
Umetniški direktor: Rok Flego
Izvedbeni oblikovalec: Samo Jarc
Fotografinja: Urša Premik
Režiser: Blaž Švent
Produkcijska hiša: Nora d.o.o.
Glasbena podlaga: Cody Fry – Flying
Čas trajanja akcije: februar 2020 – april 2020