semenarna
Opaženo

Spominjajte se preteklosti, pomislite na prihodnost

Pred prvim novembrom so v Semenarni Ljubljana zasnovali akcijo, s katero so želeli javnost opozoriti na škodljivost plastičnih sveč in njihov obremenilni vpliv na okolje.

Kratek opis akcije: Javnosti so želeli sporočiti, da s prižigom plastične sveče pravzaprav prižgemo svečo tudi našemu planetu. Tržnokomunikacijska akcija zato stremi k spremembi navad in poziva k manjši uporabi sveč ter uporabi okolju prijaznejših alternativ.

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, spletni ozaveščevalni video, gradiva na prodajnih mestih, obcestni plakati, spletni mediji

Medijska agencija: IPPR

Predstavnice naročnika: Jasna Dolžan Lesjak, Kim Christina Koritnik in Andreja Tomšič Drab

Vodja projekta v agenciji ter avtorica kreativne zasnove in izvedbe: Katja Gaspari Leben

Fotografije: AdobeStock, Katja Gaspari Leben, fotografije naročnika

Režiserja: Aljoša Rebolj in Marko Potrč

Produkcijska hiša: Studio Bomba, Vizual 7

Glasbena podlaga: Skupina Silence, Oreo Jungle music

Čas trajanja akcije: od 1. do 31. oktobra 2019

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji