Srce dvanajstih
Opaženo

Srce dvanajstih igralcev bije za Slovenijo

»Vsak navijač in vsako srce, ki bije za Slovenijo, je dvanajsti igralec v reprezentanci,« je temeljno sporočilo Mercatorjeve oglaševalske akcije v okviru evropskega prvenstva.

Kratek opis akcije: Kot veliki sponzor Nogometne zveze Slovenije in nogometne reprezentance želi Mercator z aktivacijo »12. igralec« vse navijače združiti v nogometni evforiji in naše nogometaše spremljati v Nemčiji z glasnimi navijaškimi vzpodbudami.

Navijače so povabili, da znotraj aplikacije Moj M, ki je v času prvenstva pozicionirana kot ultimativna aplikacija za nogometne navdušence, slovenski reprezentanci pošljejo navijaško vzpodbudo v obliki šala, plakata ali transparenta z vzklikom ali daljšim sporočilom, ki izraža ponos in strast do slovenskega nogometa. Enajst izžrebancev bo prejelo navijaško nagrado, enega izbranca pa bo Mercator okronal za najsrčnejšega navijača, ki bo predstavljal slovenski šport in vse navijače na večjih prireditvah. Doslej je svojo navijaško vzpodbudo poslalo že 850 nogometnih navdušencev.

Kampanja se je začela 8. junija 2024 z velikim spektaklom na Stadionu Stožice, ko je skupina mladih nogometašev sredi zelenice razgrnila ogromen, 140 kvadratnih metrov velik dres s številko 12, ki simbolizira kolektivni duh navijačev, medtem ko je kapetan slovenske reprezentance, Jan Oblak, nagovoril navijače na stadionu in jim dres posvetil z besedami: »Vsak vzklik in vsaka pesem s tribun nas napolni z močjo in navdihom. Niste le gledalci, ampak del naše poti.«

V aplikaciji Moj M lahko med evropskim prvenstvom uporabniki poleg navijanja za naše nogometaše tudi prihranijo in osvajajo nagrade. Skozi celotno aktivacijo so uporabniki tako vabljeni tudi k sodelovanju v virtualnih prostih strelih z Benjaminom Šeškom, kjer najboljših 250 igralcev osvoji ekskluziven dres, ki sta ga oblikovala NZS in Mercator. Kupcem so na voljo posebni nogometni popusti, z nogometnimi izzivi pa lahko nabirajo dodatne pike.

Elementi akcije: radijski in tiskani oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja, interni kanali Mercatorja

Predstavnice naročnika: Viktorija Radojević Mavrič, Kristina Gregorc, Urška Kovačič in Tinkara Urankar

Direktorica naročnika: Tina Cirman Popovič

Kreativna direktorja: Miha Bevc in Nina Tanhofer

Direktorica projekta: Ana Železnik

Vodja projekta: Klara Moškon

Oblikovalec: Tim Rebol

Ustvarjalec vsebin: Sašo Braz

Direktorica digitalnih komunikacij: Nina Tanhofer

Upravljavki družbenih omrežij: Ela Milavec in Tina Stančič

Produkcija: Aerodrom, Videomedia, Fini oglasi

Medijska agencija: Studio Nexus

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji