Cas media
Vpogled

Cas media: »Nogomet ostaja kralj športnih prenosov«

Medijska agencija Cas media je lansko leto v svoj portfelj dodala Eurosport, ki se je s svojimi prenosi uvrstil tudi med najbolj gledane v letu 2024. Kot pravijo, sta največ gledalcev pred male zaslone pritegnila Euro 2024 in kolesarstvo.

»Nogomet ostaja kralj športnih prenosov. Najbolj gledana tekma preteklega leta je bil prijateljski obračun Slovenije in Portugalske v pripravah na Euro 2024. Tekmo si je v celoti ogledalo 4,69 % gledalcev iz ciljne skupine A 18-54. Med najbolj gledanimi prenosi ne zaostajajo veliko tekme Anglije proti Srbiji in Slovaški na Euru 2024,« poročajo pri Cas medii.

Dodajajo še podatek o najbolj gledanem prenosu na Eurosportu – to je bila zmaga Primoža Rogliča v 19. etapi dirke po Španiji. Prenos tekme, ki je dokončno odločila njegovo četrto zmago na tej tritedenski dirki, je trajal skoraj štiri ure. V celoti si ga je ogledalo 2,35 % gledalcev iz CS A 18-54. Vsi omenjeni podatki so še približno 20 % boljši ob spremljanju na ciljni skupini A 18-64.

Podobne rezultate pričakujejo tudi letos

Kot je za MM povedal Matija Kosmač, vodja trženja v Cas medii, gre pri dobri gledanosti za »mešanico« različnih dejavnikov: »Prva stvar so vsekakor dobri rezultati slovenskih predstavnikov, ki močno povečajo zanimanje med našim občinstvom. Drugi dejavnik je pomembnost tekmovanja, kar se je letos lepo videlo pri tekmah evropskega prvenstva v nogometu. Glede na to, da smo si nekatere prenose delili s konkurenčno televizijo, pa pridejo do izraza tudi priznani in prepoznavni komentatorji, ki lahko spremljanje tekme dvignejo še na višjo raven,« meni.

Dodaja, da podobno opažajo na Eurosportu, ki ima kljub prenosom v tujem jeziku zelo zvesto občinstvo, gledanost pa je precej večja tudi zaradi slovenske prevlade na kolesarski sceni. »Podobno pričakujemo tudi letos, kajti Slovenija bo imela svoje predstavnike na vseh velikih tritedenskih dirkah, zagotovo pa tudi že na začetku sezone, ko bodo na sporedu enodnevne klasike. Ogled celotnega koledarja dirk pa ekskluzivno ponuja samo Eurosport,« je še povedal.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji