Glasba
Vpogled

MM-OVA MINI ANKETA: KAJ POSLUŠAMMO?

Zvoki, takšni in drugačni, nas spremljajo vsak trenutek vsakega dneva. Določene zvočne vsebine, ki nas spremljajo pri vsakodnevnih dejavnostih, se imenujejo zvočna kulisa. 

Prisotnosti zvočne kulise se posameznik zaveda, vendar ji ne posveča pozornosti. Zvočna kulisa so lahko posamezni zveni, šumi ali toni, ki prihajajo iz okolja, ki nas obdaja. Primeri zvočne kulise so lahko tudi poslušanje radia, glasbe ali podkastov. Ko nekaj poslušamo in istočasno opravljamo vsakodnevna opravila, te vsebine najprej spremljamo z namenom poslušanja, kmalu pa se njihov zmok umakne v ozadje naših misli in preide na raven zvočne kulise, ki jo sicer slišimo, a se je ne zavedamo. 

Ta teden nas je zato zanimalo, kaj poslušate med vožnjo z avtomobilom. 47 odstotkov vas posluša radio, 29 odstotkov ima raje lasten glasbeni izbor, 20 odstotkov posluša podkaste, 4 odstotki med vami pa med vožnjo ne poslušate ničesar. 

Kar 60 odstotkov vas radio posluša zaradi glasbe, 17 odstotkov zaradi aktualnih novic, 14 odstotkov zaradi prometnih informacij in 9 odstotkov zaradi radijskih oddaj. 

Tisti, ki radi poslušate podkaste, imate v 54 odstotkih najraje izobraževalne. 29 odstotkov vas posluša zabavne, 11 odstotkov tematske, 6 odstotkov pa druge. 

Med »glasboljubi« vas kar 50 odstotkov za poslušanje glasbe uporablja Spotify, 24 odstotkov YouTube, 16 odstotkov Apple Music, 10 odstotkov pa kakšno drugo platformo. 

Intervju

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

z
25. 10. 2024

Aljoša Bagola predstavlja novo knjigo Ne! je moč. Njegov pronicljiv slog, povezan z…

Dokopati se želim do vzgibov, ki so pogosto tihe prepreke do srečnejšega in polnejšega življenja, in del mene, ki želi rasti in napredovati, si pri…

Petra Krulc
23. 10. 2024

Sogovornica nam je v intervjuju razkrila, kako gleda na svoje pretekle izzive, kaj jo je…

Najbolj učinkovite in kreativno presežne ideje namreč vedno temeljijo na izjemni strategiji, v tem duhu pa skušam usmerjati tudi Futurin podmladek.

Naši avtorji