marketing
Vpogled

MM-ova mini anketa: Kaj veste o marketinškem prazniku?

Evropska marketinška konfederacija (EMC) je lani 27. maj razglasila za mednarodni dan marketinga, mi pa smo vas o tem marketinškem »prazniku« povprašali v naši anketi na Instagramu.

Zakaj prav 27. maj? Ker se je na ta dan leta 1931 v Chicagu rodil Philip Kotler, ameriški profesor ter priznani marketinški strokovnjak in teoretik. S svojim delom je močno vplival na razvoj marketinga po vsem svetu, zato je lani tudi prejel nagrado EMC-ja za življenjske dosežke. Letos pa si je to nagrado prislužil Simon Sinek, znani ameriški avtor poslovnih knjižnih uspešnic in govorec. Še posebej je znan po teoriji zlatega kroga, ki se osredotoča na odgovore na vprašanja »zakaj«, »kako« in »kaj«, in kjer je v ospredju namen naših dejanj.

Ob mednarodnem dnevu marketinga nas je zato zanimalo, ali marketingarji že veste, kdaj se ga obeležuje. 46 odstotkov vas je glasovalo za 27. maj, 37 odstotkov za 28. maj, 15 odstotkov za 26. maj in 2 odstotka za kakšen drug datum. 

67 odstotkov vas je pravilno menilo, da je marketinški praznik posvečen Philipu Kotlerju, 25 odstotkov je glasovalo za Davida Ogilvyja, 6 odstotkov za Billa Bernacha in 2 odstotka za Mary Wells Lawrence. 

Zanimalo nas je tudi, ali veste, od katerega leta ga obeležujemo. 35 odstotkov vas je bilo prepričanih, da od leta 2001, 27 odstotkov vas je glasovalo za leto 1991, 19 odstotkov za leto 2014 in 19 odstotkov za leto 2023. 

Društvo za marketing Slovenije je ob tej priložnosti javno izpostavila enega od svojih ciljev, in sicer, da bo do leta 2030 funkcija glavnega direktorja marketinga prisotna v 40 odstotkih uspešnih slovenskih podjetij. 72 odstotkov vas meni, da bo ta cilj dosežen, 28 odstotkov pa vas je rahlo skeptičnih. 

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji