MM HITRICE
Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.
Tomato Košir nagrajen na tekmovanju ADC
Klub umetniških direktorjev (ADC) je podelil že 103. letne nagrade. Med opaženimi je bil tudi projekt grafičnega oblikovalca Tomata Koširja »Gaza, madež, ki bo ostal«. Gre za naslovnico Dnevnikovega Objektiva, za katero Košir ni prejel le posebne nagrade (Merit award) na izboru Kluba umetniških direktorjev (Art Directors' Club, ADC) v kategoriji publikacije/naslovnice časopisov, ampak je bila tudi ena od zmagovalcev na izboru Kluba tipografskih direktorjev (Type Directors Club) v kategoriji vidnih sporočil.
Agencija za komuniciranje IPPR praznovala 10-letnico delovanja
V agenciji IPPR so slavnostno proslavili deset let svojega delovanja. Za svoje poslovne partnerje so v Hribarjevi dvorani na Ljubljanskem gradu v zahvalo za dolgoletno sodelovanje pripravili program, ki je požel številne ovacije. Agencijo IPPR je pred desetimi leti ustanovila Irena Pavčič, v času, ko so bile še povsod prisotne posledice močne gospodarske krize. V vseh letih delovanja so se s komunikacijskega vidika aktivno vključevali v spremembe, ki jih je prinašal svet. Od ekološke in migrantske krize do epidemije svetovnih razsežnosti, zdravstvene krize in vsesplošnih izzivov z umetno inteligenco. Njihovo vodilo je, da so vedno profesionalni, pokončni, transparentni in prijazni.
Tovarna olja Gea obeležuje 120. obletnico
Tovarna Gea je 120 let po ustanovitvi v Slovenski Bistrici uspešno podjetje, vodilna oljarna in edina rafinerija jedilnih rastlinskih olj v Sloveniji. Bogata tradicija proizvodnje olja sega v leto 1904, ko je Albert Štiger v Slovenski Bistrici ustanovil podjetje za predelavo bučnega olja na obrtniški način z imenom Tovarno bučnega olja Albert Štiger Slovenska Bistrica. Tudi 120 let kasneje sta kakovost in varnost izdelkov ključni vrednoti podjetja,ki gradita zaupanje potrošnikov in uspeh podjetja, poudarja tehnična direktorica Gee Saša Hren.
iQwood v Berlinu prejel zlato nagrado German Innovation Award 2024
iQwood, specializirano proizvodno podjetje za razvoj in izvedbo masivnih lesenih konstrukcij brez lepil in kemikalij, je prejetim certifikatom in nagradam, med katerimi je pomembnejša zlata nagrada za inovacije Gospodarske zbornice Slovenije za leto 2023, dodalo tudi zlato nagrado za inovativnost German Innovation Award 2024. »Gre za izjemno potrditev prave smeri razvoja naših tankih masivnih lesenih sten brez lepil in kemikalij,« pravi Marko Lukić, lastnik in direktor podjetja Lumar, večinskega lastnika podjetja iQwood. Prijavljenih je bilo 520 inovacij iz 23-ih držav v segmentu B2B in B2C.
Nova podjetja prejela certifikate Družini prijazno podjetje
Ekvilib inštitut je podelil certifikate družini prijazno podjetje. Med prejemniki je bilo 16 podjetij z osnovnim in polnim certifikatom družini prijazno podjetje. Do danes se je v projekt certificiranja priključilo že preko 300 slovenskih podjetij in organizacij. Polne certifikate družini prijazno podjetje so prejeli Anton Blaj, Dom počitka Mengeš, Dom upokojencev Vrhnika, Engrotuš, Kovintrade Celje, Novartis Pharma Services INC. (podružnica v Sloveniji), Skupina Nova Panorama, STERIS AST, Telemach Slovenija in Varovanje Galekom.
Donacija dm teka za ženske bo predana Anini zvezdici
18. dm tek za ženske poteka pod okriljem aktivnosti, ki so v dm Slovenija namenjene ženskemu zdravju. K temu sodi tudi menstrualno zdravje, zato se je dm Slovenija obvezal, da bo od vsake prodane startnine letošnjega dm teka za ženske doniral dva paketa higienskih vložkov Jessa ženskam v stiski. Donacija bo 25. maja 2024 na dm teku za ženske predana organizaciji Anina zvezdica.
Predstava »Kako bi Lumpiji rešili svet« ob mednarodnem dnevu družine
Na letošnji mednarodni dan družine v Mercatorju otrokom in njihovim staršem poklanjajo prav posebno lutkovno predstavo z naslovom »Kako so Lumpiji rešili svet«. Zasnovana je bila na osnovi zmagovalnih idej vrtcev, šol in posameznikov, ki so svoja dela prijavili v natečaj z istoimenskim naslovom in ustvarjali iz belih embalaž priznanih izdelkov blagovnih znamk. Poleg spodbujanja ponovne uporabe in ustvarjanja z belimi embalažami so otroke pozivali, naj povedo, kako bi oni rešili svet pred onesnaženjem.
Holesterol ni komedija
V Novartisu v Sloveniji so v sodelovanju s komikom Matjažem Javšnikom, ki je tudi sam doživel srčni infarkt, zasnovali predstavo Holesterol ni komedija. Pri projektu sodeluje tudi strokovna javnost in društva bolnikov, zasnovali pa so ga kot odgovor na dejstvo, da svojemu srčno-žilnemu zdravju in vrednostim holesterola posvečamo premalo pozornosti. »Srčno-žilne bolezni so namreč vodilni vzrok smrti na svetu in ena od največjih zdravstvenih težav sodobne družbe. Kampanja Vzemi k srcu.si, v sklopu katere je nastala, je namenjena ozaveščanju o resnosti teh bolezni in izpostavlja pomembnost rednih pregledov ravni holesterola LDL,« pravijo.
Na slovenske ceste zapeljal novi Lexus LBX
»Novi Lexus LBX predstavlja revolucijo v dojemanju luksuznih vozil, saj združuje kakovost, udobje in prefinjenost v kompaktni hibridni obliki. S svojim izjemnim oblikovanjem in vrhunsko tehnično dovršenostjo privablja samozavestne posameznike z dobrim okusom in svobodnim duhom,« pravijo pri blagovni znamki Lexus. Slovenskemu trgu so novi model avtomobila prvič predstavili v Galeriji Cukrarna, na dogodku pa je bila tudi Janja Garnbret, ambasadorka znamke Lexus in tako tudi novega vozila Lexus LBX.
Heydude v Sloveniji
V Intersportu v ljubljanskem BTC-ju je po novem prisotna tudi znamka obutve Heydude. Heydude v ZDA velja za eno od najbolj priljubljenih znamk čevljev, ki jo odlikujejo udobnost, estetika in vsestranskost. Znamko sta leta 2008 v Toskani v Italiji ustanovila strokovnjaka za obutev Alessandro Rosano in Dario Kaute, po navdušenju nad prvima dvema ikonama z imenoma 'Wendy' in 'Wally' pa je znamka razširila udobje in lahkotnost na številne nove stilske modele čevljev, kot so superge, škornji in sandali, razvili pa so tudi otroško kolekcijo.
Njamito odpira sezono borovnic z novim okusom
Njamito je slovenska inovacija, ki združuje hitro in zdravo ter pojem hitre prehrane postavlja na glavo. Štirim okusom se pridružuje novi: borovničev štrudl, ki ga je soustvarjala tudi širša skupnost Njamito. Osnovo za borovničev štrudl enako kot pri ostalih okusih Njamito predstavlja mešanica grahovih proteinov, ovsa in oreščkov. Zaradi uravnotežene sestave kompleksnih ogljikovih hidratov, beljakovin in vlaknin vsi okusi nasitijo, a ne obtežijo. Borovničev štrudl Njamito ima poln borovničev okus, ki ga dosegajo z uporabo najbolj kakovostnih gozdnih borovnic. Zato najbrž ne preseneča, da je na zadnjem senzoričnem testu, med vsemi okusi Njamito dosegel najboljši rezultat.
Predstavili inovativno tehnologijo za beljenje zob
Maša Matavš, lastnica blagovne znamke DNA WHITENING, je na novinarskem dogodku v ljubljanskem Cineplexxu razkrila inovacijo za beljenje zob, novo LED-tehnologijo, ki ohranja zobe zdrave, nepoškodovane in še bolj bele. »To je ključen preboj na področju čiščenja in beljenja zob,« pravi Matavševa, ki ob tem opozarja na pomembnost ustne higiene. »Pravilna in ustrezna ustna higiena je predpogoj pred kakršnim koli beljenjem zob. Ponosni smo, da sodelujemo z blagovno znamko Curaprox, ki je sinonim za čiste zobe in zdrave dlesni.«
Izmišljeni prijatelji na premieri v Cineplexxu navdušili in ganili do solz
V Cineplexxu v Ljubljani se je v sodelovanju z Radiom Ekspres odvrtela premierna projekcija težko pričakovane družinske komične drame režiserja Johna Krasinskega. Udeležili so se je glavni igralci, ki so likom v sinhronizirani različici posodili svoje glasove – Brina Arbajter, Matevž Müller, Karin Komljanec, Julijan Pop-Tasič, Žiga Bunič, Marjan Bunič ter režiser Jernej Kuntner. Da so se vsi kar najbolje pristno počutili pred in ob ogledu filma, je poskrbela maskota velikega kosmatinca in izmišljenega prijatelja Blueja.
Slovenija ima talent se vrača z jubilejno 10. sezono
Junija se začne snemanje avdicijskih oddaj enega najbolj priljubljenih šovov pri nas, Slovenija ima talent. Ustvarjalci šova obljubljajo nepozabno jubilejno praznovanje, kot se za okroglo obletnico spodobi. Hkrati vabijo vse, ki bi si želeli oddajo ogledati v živo, naj se prijavijo na spletni strani.