Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…
Rezultati iskanja
Prikazujem zadetke 1 - 5 od 5
Naj »koronaoglasi« (5. del): Dober oglas gledalca opolnomoči
Najljubše oglase na temo koronavirusa je z nami delila tudi Zarja Vintar, kreativna direktorica in ustanoviteljica oblikovalskega studia Kofein dizajn.
Naj »koronaoglasi« (4. del): od Volva in Jeepa do ČvekiFona
Tokratni izbor svojih najljubših oglasov s tematiko koronavirusa razkriva Peter Zabret, kreativni direktor v agenciji Pristop.
Naj »koronaoglasi« (3. del): od Burger Kinga do BBC-ja
Tokrat svoje najljubše »koronaoglase« razkrivata kreativna direktorja Luka Bajs in Aljoša Bagola.
Naj »koronaoglasi« (2. del): od Mercatorja in Merkurja do Netflixa
Nadaljujemo s serijo prispevkov, v katerih slovenski kreativci z MM-om delijo svoje najljubše »koronaoglase«. Tokrat objavljamo izbor Matjaža Germa, kreativnega direktorja iz Agencije 101.
Naj »koronaoglasi« (1. del): od pornografije do vodke in športa
Čeprav čas epidemije ni najbolj rožnat, so številni oglaševalci poskrbeli, da se na račun koronavirusa tudi kdaj nasmejimo. Tri slovenske kreativce smo vprašali, kateri so njihovi najljubši »koronaoglasi«.