Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…
Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…
Prikazujem zadetke 1 - 5 od 5
Najljubše oglase na temo koronavirusa je z nami delila tudi Zarja Vintar, kreativna direktorica in ustanoviteljica oblikovalskega studia Kofein dizajn.
Tokratni izbor svojih najljubših oglasov s tematiko koronavirusa razkriva Peter Zabret, kreativni direktor v agenciji Pristop.
Tokrat svoje najljubše »koronaoglase« razkrivata kreativna direktorja Luka Bajs in Aljoša Bagola.
Nadaljujemo s serijo prispevkov, v katerih slovenski kreativci z MM-om delijo svoje najljubše »koronaoglase«. Tokrat objavljamo izbor Matjaža Germa, kreativnega direktorja iz Agencije 101.
Čeprav čas epidemije ni najbolj rožnat, so številni oglaševalci poskrbeli, da se na račun koronavirusa tudi kdaj nasmejimo. Tri slovenske kreativce smo vprašali, kateri so njihovi najljubši »koronaoglasi«.
Ta spletna stran uporablja piškotke. Obvezni piškotki in piškotki, ki ne obdelujejo osebnih podatkov, so že nameščeni. Z vašim soglasjem pa vam bomo naložili tudi piškotke za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje. Več informacij o piškotkih si lahko preberite na strani Piškotki, kjer lahko tudi urejate nastavitve.