plaza
Opaženo

Hotel Grand Plaza, največji in najprestižnejši hotel v Sloveniji, že sprejel prve goste

Težko pričakovano odprtje hotela na Bavarskem dvoru, do zdaj hotela z največ zvezdicami pri nas, je končno tu. Hotel Grand Plaza Ljubljana je v lasti Zlatarne Celje in v zlato so obarvane tudi njegove najbolj razlikujoče značilnosti.

Hotel Grand Plaza Ljubljana je visok 81 metrov in ima v 22-ih nadstropjih kar 354 najrazličnejših sob (cena na noč je med 200 in 500 evrov). Skupaj s hotelom Interncontinental čez cesto složno sestavljata severna vrata v središče prestolnice. Hotel bo prav tako postal močan igralec na parketu konferenčnega turizma, saj ima kar deset konferenčnih dvoran. Največja med njimi sprejme kar 450 gostov. V hotelu sicer ni spaja ali bazena, kar je za petzvezdični hotel precej nenavadno, gostje pa imajo na voljo hotelski bar, restavracijo, fitnes in garažno hišo za 120 vozil. Naložba v hotel naj bi znašala okoli 40 milijonov evrov.

O njeogovi gradnji se je začelo šušljati že leta 2016, ko je Zlatarna Celje od avstrijske družbe Erste Group Immorent kupila zemljišče ob poslovni stavbi Telekoma Slovenija, sama gradnja pa je stekla leta 2019. Ko smo po letih pričakovanja le dočakali odprtje hotela, je to potekalo precej bolj mirno, kot smo si obetali, saj (še) niso organizirali posebnega dogodka za medije ali poslovne partnerje.

Spomnimo, za Zlatarno Celje odprtje Grand Plaze ni prvi tovrstni posel, saj je imela do leta 2015 v lasti Hotel Plaza Ljubljana v BTC-ju, ki je leta 2015 prešel pod okrilje blagovne znamke Radisson Blu in se preimenoval v Radisson Blu Plaza Hotel Ljubljana. Zlatarna Celje je prav tako investitor v stanovanjske nepremičnine.

plaza

plaza

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji