plaza
Opaženo

Hotel Grand Plaza, največji in najprestižnejši hotel v Sloveniji, že sprejel prve goste

Težko pričakovano odprtje hotela na Bavarskem dvoru, do zdaj hotela z največ zvezdicami pri nas, je končno tu. Hotel Grand Plaza Ljubljana je v lasti Zlatarne Celje in v zlato so obarvane tudi njegove najbolj razlikujoče značilnosti.

Hotel Grand Plaza Ljubljana je visok 81 metrov in ima v 22-ih nadstropjih kar 354 najrazličnejših sob (cena na noč je med 200 in 500 evrov). Skupaj s hotelom Interncontinental čez cesto složno sestavljata severna vrata v središče prestolnice. Hotel bo prav tako postal močan igralec na parketu konferenčnega turizma, saj ima kar deset konferenčnih dvoran. Največja med njimi sprejme kar 450 gostov. V hotelu sicer ni spaja ali bazena, kar je za petzvezdični hotel precej nenavadno, gostje pa imajo na voljo hotelski bar, restavracijo, fitnes in garažno hišo za 120 vozil. Naložba v hotel naj bi znašala okoli 40 milijonov evrov.

O njeogovi gradnji se je začelo šušljati že leta 2016, ko je Zlatarna Celje od avstrijske družbe Erste Group Immorent kupila zemljišče ob poslovni stavbi Telekoma Slovenija, sama gradnja pa je stekla leta 2019. Ko smo po letih pričakovanja le dočakali odprtje hotela, je to potekalo precej bolj mirno, kot smo si obetali, saj (še) niso organizirali posebnega dogodka za medije ali poslovne partnerje.

Spomnimo, za Zlatarno Celje odprtje Grand Plaze ni prvi tovrstni posel, saj je imela do leta 2015 v lasti Hotel Plaza Ljubljana v BTC-ju, ki je leta 2015 prešel pod okrilje blagovne znamke Radisson Blu in se preimenoval v Radisson Blu Plaza Hotel Ljubljana. Zlatarna Celje je prav tako investitor v stanovanjske nepremičnine.

plaza

plaza

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji