heineken
Diggit

Heinekenov »Zeleni bar« na festivalu Electric Picnic

Heinekenov »Zeleni bar« na glasbenem festivalu Electric Picnic bo najbolj trajnostni bar v zgodovini.

Heineken je ena od najbolj priljubljenih blagovnih znamk na glasbenem festivalu Electric Picnic. Letos so se v podjetju domislili prav posebne aktivacije in za čas festivala postavili najbolj trajnosten bar doslej. Z njim želijo prihraniti približno več kot 23.500 kilogramov emisij, kar je enako letni porabi električne energije za 4.600 domov.

»Zeleni bar« je aktivacija Heinekena kot sponzorja festivala in predstavlja rezultat njihove globalne trajnostne strategije, v kateri so si zadali kar precej ambiciozne cilje glede zmanjšanja njihovega ogljičnega odtisa. Na Irskem, na primer, se podjetje zavezuje, da bo do leta 2030 proizvajalo pivo z ničelnimi emisijami CO2. Zasnova nove, bolj zelene festivalske aktivacije, ki pa po drugi strani ne škoduje ikoničnim festivalskim izkušnjam, ki jih obiskovalci dobijo ob Heinekenu, je tako rešitev, ki ustreza vsem deležnikom.

Heinekenovi agencijski partnerji Thinkhouse, Honey & Buzz, Exhibit in Red Star, ki so sodelovali pri projektu, skupaj s proizvajalcem piva obljubljajo epsko, a bolj zeleno festivalsko izkušnjo.

Zakaj bo Heinekenov »Zeleni bar« tako zelen?

heineken

Prihranki pri odpadkih: Bar je zasnovan tako, da bo prihranil do 9.760 kilogramov plastičnih odpadkov, kar je enako dnevnim odpadkom več kot 11 tisoč povprečnih posameznikov na Irskem.

Varčevanje z energijo: Bar bo dosegel 90-odstotno zmanjšanje emisij goriva in več kot 60-odstotno manj emisij energije kot prejšnja leta, in sicer z uporabo biogeneratorjev, prilagojenega pametnega načrta napajanja, po meri izdelane razsvetljave z nižjimi emisijami oprema in LED zasloni.

Kozarci za večkratno uporabo: uporaba kozarcev za večkratno uporabo pomeni zmanjšanje količine plastike za enkratno uporabo v baru za vsaj 20.000 skodelic.

Konstrukcija bara: Heineken bo zmanjšal količino odpadkov tudi tako, da bo v baru uporabil staro pohištvo ali reciklirano pohištvo, za Electric Picnic pa niso kupili nič novega pohitštva. Vsi elementi so služili Heinekenu že pri prejšnjih aktivacijah, določeni pa imajo prav zanimivo preteklost – bili so kontejnerji na ladjah Heineken ali pa so služili prenosu steklenic piva. V baru so vsi elementi reciklirani in primerni za ponovno rabo.

Zmanjšanje potovalnih emisij: Heineken bo v svojem baru gostil le lokalne glasbenike (in zaposlene) in s tem drastično zmanjšal potovalne emisije.

Streha: Streha bara zbira deževnico, ki se pozneje porazdeli v kanale in namaka rastline v baru, da ostajajo zelene. Streho je Heineken že uporabil za štiri prejšnje dogodke.

Uniforme: Vse uniforme za osebje so narejene iz 100-odstotnega organskega bombaža in recikliranega poliestra. Vse te uniforme bodo ponovno uporabljene na prihodnjih dogodkih.

Promocijski material: Ves material za transparente, napise, umetnine na odru in druga promocijska gradiva je bil ustvarjen s 50-odstotno reciklirano poliestrsko prejo iz odpadnih plastenk. Umetnine na odru so bile zgrajene s kombinacijo bioloških odpadkov, recikliranih pokrovčkov steklenic in pločevink, predelanih ogledal in brezovega lesa.

 

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji